×

Szanowni Państwo,

przypominamy, że zbliża się okres, w którym uruchamiane będzie centralne ogrzewanie. Wiosną bieżącego roku – na Państwa wniosek – system został wyłączony. Jeżeli wyłączenia dokonano ręcznie, automatyka pogodowa nie będzie mogła w sposób zdalny ponownie się uruchomić. W celu ponownego uruchomienia i dostosowania ogrzewania do warunków atmosferycznych, należy wysłać zgłoszenie* za pośrednictwem eBOK lub na adres e-mail: veolialodz-bok@veolia.com

Przed uruchomieniem centralnego ogrzewania prosimy:

  • Sprawdzić, czy instalacja wewnętrzna centralnego ogrzewania jest przygotowana do prawidłowego działania oraz czy jest odpowiedni poziom wody i ciśnienia.
  • Upewnić się, że żadne zawory na instalacji wewnętrznej c.o. nie zostały zakręcone.
  • Zapewnić bezpieczny dostęp do pomieszczenia węzła cieplnego.
  • Upewnić się, że nie ma wycieków w instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania.
  • Sprawdzić, czy zawory termostatyczne i inne zawory wbudowane w instalację wewnętrzną centralnego ogrzewania umożliwiają uruchomienie ogrzewania w obiekcie oraz poszczególnych lokalach.

Zachęcamy do przesłania zgłoszenia* o uruchomienie ogrzewania odpowiednio wcześniejtak, abyśmy mogli jak najszybciej dostosować system do Państwa potrzeb.
Przypominamy, że jednorazowe włączenie i wyłączenie jest darmowe – każde kolejne uruchomienie lub wyłączenie centralnego ogrzewania na życzenie Klienta jest płatne zgodnie z Cennikiem usług zewnętrznych

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu:
e-mail: veolialodz-bok@veolia.com
tel. 22 658 58 58

*Zgłoszenie powinno zawierać:

  • datę uruchomienia
  • numer nabywcy/płatnika lub numer umowy
  • numer kontaktowy