Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów Veolia Energia Łódź S.A. uprzejmie informuje, że istnieje możliwość dokonywania płatności za ciepło poprzez usługę: Polecenie zapłaty
CHCĄ PAŃSTWO ZAPOMNIEĆ O RACHUNKACH?
Mają Państwo dość tracenia czasu na comiesięczne opłacanie rachunków?
Usługa Polecenie zapłaty jest dla Państwa idealnym rozwiązaniem.
Polecenie zapłaty to popularna, prosta, bezpieczna i szybka forma regulowania powtarzających się płatności, np. rachunków za ciepło.
Przygotowaliśmy dla Państwa specjalne warunki tej usługi. Teraz, w wyznaczonym terminie należność zostanie pobrana bezpośrednio z Państwa konta. Z wygody oferowanej przez Polecenie zapłaty mogą Państwo skorzystać, jeżeli mają Państwo konto bankowe.
PROSIMY OCENIĆ ZALETY
Proponujemy skorzystać z usługi, która gwarantuje Państwu:
Oszczędność
Polecenie zapłaty stanowi wygodną i nowoczesną usługę, z której warto skorzystać, aby zaoszczędzić czas oraz uniknąć ewentualnego obciążenia za spóźnioną płatność. Ponadto usługa Polecenie zapłaty jest realizowana bezpłatnie.
Komfort
Każdy rachunek „zapłaci się sam”; nie muszą Państwo pamiętać o terminie zapłaty, ani tym bardziej tracić czasu na stanie w kolejkach; opłata jest inicjowana automatycznie przez nas i pobierana z Państwa konta bankowego w terminie płatności faktury.
JAK DOŁĄCZYĆ DO WYGODNYCH?
1. Wypełniają Państwo druk „Zgoda na obciążenie rachunku” w dwóch egzemplarzach.
2. Druki podpisują Państwo zgodnie ze wzorem podpisu złożonym w Państwa banku.
3. Całość dostarczają Państwo lub przesyłają na adres:
Veolia Energia Łódź S.A., Biuro Obsługi Klienta
ul. J. Andrzejewskiej 5, 92-550 Łódź
z dopiskiem: „Polecenie zapłaty”
lub bok.pl-vlod@veolia.com
4. Usługa jest uruchamiana w ciągu 21 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia do Biura Obsługi Klienta „Zgody na obciążenie rachunku”.
JAK TO DZIAŁA?
1. Tak jak dotychczas otrzymają Państwo fakturę VAT, ale z informacją, że należności są regulowane w drodze Polecenia zapłaty.
2. W wyznaczonym terminie płatności Veolia Energia Łódź S.A. obciąży Państwa konto bankowe kwotą zgodną z przesłaną do Państwa fakturą.
3. Jeśli na Państwa koncie nie ma wystarczających środków pobranie należności zostanie ponowione w ciągu 2 dni.
4. Zawsze mogą Państwo odwołać pojedyncze Polecenie zapłaty z zachowaniem terminu min. 3 dni roboczych od dnia realizacji zlecenia.
W dowolnym momencie mogą też Państwo całkowicie zrezygnować z usługi wypełniając druk „Cofnięcie zgody na obciążenie rachunku” i przekazując jeden jego egzemplarz do Banku, a drugi do Veolii Energia Łódź S.A.
Informujemy, że w przypadku zmiany konta, Odbiorca ciepła zobowiązany jest do dostarczenia nowego Polecenia zapłaty oraz odwołania poprzedniego zlecenia.
Druki dotyczące polecenia zapłaty mogą Państwo pobrać ze strony internetowej https://energiadlalodzi.pl/jak-placic-mniej/polecenie-zaplaty/ bądź bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta ul. J. Andrzejewskiej 5 w Łodzi lub wysyłając maila z prośbą o przesłanie druków na adres: bok.pl-vlod@veolia.com
Zgoda na obciążenie rachunku [pdf]
Cofnięcie zgody na obciążenie rachunku [pdf]
Więcej o usłudze w Veolii Energia Łódź S.A. w Biurze Obsługi Klienta oraz w Oddziałach Credit Agricole Bank Polski S.A.