Pracownicy Zespołu ds. Obsługi Klienta udzielą Państwu wszelkich informacji na temat:
- zawarcia umowy sprzedaży ciepła
- aktualizacji danych strony umowy
- możliwości korzystania z ciepła systemowego przez cały rok
- warunków zmiany zamówionej mocy cieplnej
- zasad modernizacji węzłów cieplnych, w tym również rozbudowy węzłów centralnego ogrzewania o moduł c.w.u./wentylacji/klimatyzacji
- świadczenia usług okołociepłowniczych
- wystawionych faktur za ciepło
- aktualnej taryfy dla ciepła / cen i stawek opłat
e-mail: veolialodz-bok@veolia.com
e-mail: faktury.pl.vlod@veolia.com
Pracownicy Działu Zarządzania Wierzytelnościami udzielą Państwu wszelkich informacji na temat:
- stanu salda
- zwrotu nadpłaconych środków pieniężnych
- warunków spłaty zadłużenia
- warunków i zasad zabezpieczenia wierzytelności Spółki
- podejmowanych działań windykacyjnych
e-mail: veolialodz-naleznosci@veolia.com
Rozpatrywanie reklamacji związanych z umowami sprzedaży ciepła:
e-mail: reklamacje.vlod@veolia.com